Top latest Five تینیجر Urban news

Wiki Article

این مجموعه بر خلاف دیگر سریال های این ژانر، به مشکلاتی پرداخته است که نوجوان های زیادی در دنیای واقعی با آن دست و پنجه نرم میکنند. انتقادات زیادی مبنی بر ترویج خودکشی و استفاده از مواد مخدر به این مجموعه وارد شد، اما سازندگان آن ادعا میکنند که این مجموعه بیش از اینه باعث آسیب دیگران شود، آگاهی مردم را افزایش داده است.

حالا که معنی بلاگر را یاد گرفتید، با خود می پرسید که چه فرقی بین اینفلوئنسر ها و این افراد می باشد؟ اگر این سوال در ذهن شما شکل گرفت پس احتمالا شما نیز می دانید که دایره فعالیت این دو یکی است. تقریبا هدف آنها هم یکی می باشد. اینفلوئنسرهای معروف ایرانی افرادی هستند که دوست دارند دیده شوند و افراد دیگر به انها توجه کنند. این افراد دوست دارند تا دیگر کاربران را به طرف خود بکشانند و آنها را ترغیب کنند تا از آنها پیروی کنند.

در این تایم لاین بارتوش با سیلیا ازدواج میکند و حاصل ازدواجشان میشود هانو و اگنس. و این یعنی اینکه دوست صمیمی سابق یوناس یعنی بارتوش تیدمان و همسرش سیلیا میشوند پدربزرگ و مادربزرگ جدی یوناس!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

البته روابط شخصی این ستاره با دوستانش در خارج از زمین فوتبال نیز نمایش داده می شود. به همین جهت این سریال را که انواع موضوعات جذاب برای نوجوانان نمایش می دهد را باید در لیست بهترین فیلم و سریال های تینیجری قرار داد.

شما می توانید با دنبال کردن پیج اینستاگرام این افراد با فعالیت‌ هایی که آن ها انجام می‌ دهند آگاه شوید.

این جا جایی بود که خود را آدم نام گذاشت و با تایم لاین های مختلف درگیر شد.

هانا در نوجوانی به پدربزرگ رگینا که رئیس پلیس ویندن بود گفته بود که اولریخ به کاتارینا تجاوز کرده است.

به دلیل اینکه سیلیا هم از طریق سفر در زمان و هم به دلیل پارادوکس به وجود می آید، در اصلاح تایم لاین ها نمی تواند وجود داشته باشد. در آینده، سیلیا دست راست الیزابت داپلر بود.

ناوبری نوشته ← نوشته قبلینوشته بعدی → دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

این تصادف، همان دلیلی بود که تانهاوس را واداشت که دریچه را باز کند و همین تصمیم باعث شد تا دنیا های آدم و حوا شکل بگیرند.

اما این را مطمئنیم که رگینا پارادوکس نبود و در پایان باقی ماند.

پس از آن اتفاقات بسیار عجیبی می افتد. این داستان تینیجر جالب و البته گاها غم انگیز آن را در لیست بهترین فیلم و سریال های تینیجری قرار می دهد.

اما هر کاری کرد برای محافظت از دخترش رگینا بود. او به ترونتی دستور داد که رگینا را بکشد تا بیش از این از سرطانش رنج نبرد.

Report this wiki page